Your food anywhere in MENORCA. Minimum purchase: 100,00 €.

null Home Delivery: MONDAY TO SATURDAY

Your food anywhere in MENORCA. Minimum purchase: 100,00 €.

null Home Delivery: MONDAY TO SATURDAY

Donació de 1.805 euros per la DANA de València

La presidenta de San Crispin, Belly Ester i el seu vicepresident, Josep Maria Teis han fet lliurament en nom dels socis de la Cooperativa San Crispín d'un donatiu de 1.805,04 euros al compte corrent de Creu Roja Espanyola que anirà directament per ajudar els damnificats per la DANA de València. Una acció que estat possible després de la crida que la Cooperativa va fer el passat mes de desembre per transformar en doblers, els punts de compra acumulats pels socis de l’entitat, i que aquests han cedit voluntàriament per poder-la portar a terme junt amb el donatiu del propi Consell Rector. 

L'acte d'entrega ha tingut lloc avui dimarts capvespre amb la presència de la presidenta de Creu Roja a Maó i Vicepresidenta Autonòmica  de l'entitat,  Àngels Andreu i la Presidenta de Creu Roja d'Alaior, Rosa Lluch, que no només han agraït el generós donatiu sinó que a més, han destacat que es tracta de la xifra més alta que ha rebut Creu Roja a Menorca fins a l'actualitat

Aquesta és la cinquena vegada que San Crispín promou aquesta iniciativa solidària participativa que fins ara s’havia destinat a adquirir material higiènic i alimentari de primera necessitat que es repartia a les entitats locals com Càritas Menorca o Creu Roja d’Alaior, però que donades les circumstàncies de la tragèdia ocorreguda al País Valencià, es va decidir, a petició dels propis socis, de destinar-ho als damnificats per la DANA. La presidenta de San Crispín, Belly Ester ha destacat que aquesta vegada s’ha assolit un record en el nombre de socis que s’han implicat en la campanya solidària, demostrant el seu compromís amb les persones que més ho necessiten.

Des de que van tenir lloc els fets de València, San Crispín es va bolcar en donar resposta en la mesura de les seves possibilitats, a les diferents peticions de col·laboració que va anar rebent per part de persones o entitats que van portar a terme accions de solidaritat cap a la DANA. Des de donar difusió a la campanya que va fer Creu Roja Espanyola a través de la seva xarxa de botigues a la cessió dels ingredients que van servir per cuinar la paella solidària que es va fer a Es Mercadal per un grup de voluntaris sota el nom Menorca por Valencia.

Des de Creu Roja, s'ha posat a disposició de tots els socis el darrer informe detallat de la tasca que l'entitat està fent sobre el terreny per tal de tenir constància del destí dels ajuts que reben.

Read more

Become a partner and enjoy more benefits

I want to be a partner

Exclusive promotions in store and online

Collect points to pay for your purchase

Discounts for large families and celiacs